Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Lite renovering!

Kategori: Allmänt

Före bilder

  

Under renovering
       


Efter:

    

fattas lite lister längst golvet dock
Ska självklart dit fler Mattor i trappen.
vi testade bara lite innan vi la dit alla.
Sen ska de självklart upp grejjer på väggarna och så.
men han blev klar idag så vi har inte hunnit så mycke =)

Vi anlitade Cenny Winsa som har www.winsamaleri.se vi är skit nöjda!

Återkommer med mer bilder sen när vi inrett lite!




Kommentarer

  • Pia säger:

    Det där blir snyggt:))

    2012-02-22 | 21:10:37
  • Anki (momma) säger:

    Jätte snyggt synd att ni,måste åka å GRATTA MIG... :)))

    2012-02-22 | 23:37:18
  • Vendela säger:

    Hejhej,

    vad kul att du visar bilder på både före, under och efter renoveringen. Då ser man mycket tydligare förvandlingen. Och resultatet; riktigt bra! Jag tycker om de svarta ränderna på väggarna (det blir så grafiskt inramat) och så tycker jag om mattorna i trappen. Det ramar också in vitt på ett snyggt sätt.



    Vill du visa upp ditt projekt, se andra som renoverar/renoverat och få inspiration passar Byggla finfint. Jag jobbar där och vet att det finns flera bygglare som gärna hjälper dig om du behöver smakråd eller tips inför kommande renoveringar. Just nu har vi en målar/tapetserartävling som du borde kolla på! Låter detta fint kan du maila mig så berättar jag mer. Är du intresserad kan du få en liten present av mig :)

    Mvh

    Vendela på Byggla

    2012-02-23 | 09:50:11
  • Linda säger:

    Men vad fint ;)

    2012-02-26 | 23:52:07
    Bloggadress: http://mamma-linda-w.bloggplatsen.se/
  • petra säger:

    Kul att se före och efterbilder, ger mig lite inspiration. Vi letar större boende just nu så jag har redan börjat inreda vårt framtida hem även fast jag inte vet vart och hur det ser ut.

    2012-03-05 | 16:50:18
    Bloggadress: http://blogg.mama.nu/fetapetra/

Kommentera inlägget här: