Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Negativa Angen dag idag!

Kategori: Allmänt

Idag är ingen bra dag.
Har fittigt ont i bröst muskeln och skuldran, molvärker.
Känner mig allmänt slö och less.
ja..vad mer behöver man säga?

Nu ska jag duscha sen ska jag krypa ner med älsklngarna i sängen och mysa!

Mcdonalds cup imorrn, hoppas fitt ontet har försvunnit!

Imorrn ska bli en bra dag =)

Puss

Mina Bästa!



Inspiration..Kolla kroppen. MUMS!

Kommentarer

  • Jennie & Grodorna säger:

    Hövva, en sådan dag hade jag bara häromdagen. Fy tusan för sådana dagar! Gå å lägg dig kvinna och vakna på bättre humör imorgon istället :)

    2012-02-02 | 20:57:24
    Bloggadress: http://jennieskoglund.blogg.se/
  • Anita säger:

    Voltaren salvan gör under för värk !! har ofta ont i skuldran och en axel men den salvan gör underverk!!!

    2012-02-03 | 08:43:25
    Bloggadress: http://sollefteacamping.blogspot.com
  • Jenny säger:

    Men huu tyckte du inte den kvinnan är lite väl mager???

    2012-02-04 | 19:38:04
  • Elin säger:

    Nu finns det inget val efter att du la upp bilden på pink - i need to go down till gymmet. haha.



    Jag var svart i typ 6-7år. Köpte MOOD Jane Hellen "ultra blonde" 2pkt, och hade i hela håret. Efteråt blev jag orange och djävlig :P Därefter färgade jag med någon tysk hårfärg från willys(!) som heter något i stil med Jenna? Intense Red heter färgen iallafall, 29:90kr. Två sådana var jag tvungen att ha.



    Det funkade klockrent! Att färga hos frisören är så sjukt dyrt! Så jag gjorde en chansning hemma. Blir det fult kan man alltid färga svart igen. Så tänkte jag.



    det kan vara kul med en förändring ibland. Lycka till! :)

    2012-02-06 | 10:41:48
    Bloggadress: http://bonnyblow.blogg.se/
  • Elin säger:

    Jag gjorde allt på samma kväll! :)

    2012-02-06 | 13:22:14
    Bloggadress: http://bonnyblow.blogg.se/

Kommentera inlägget här: