Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

21/1-06

Kategori: Allmänt

Den 21 Januari 06 var ingen bra dag.
Min älskade mormor lämnade oss efter en tids kämpande mot cancern.

Min stjärna,min söta underbara och bästaste lämnade mig alldeles för tidigt.
Jag ville ju att hon skulle vara med när jag fick min barn.
Nu blev det inte så, och det måste jag acceptera..

Jag älskar dig momma, och saknar dig så fruktansvärt mycke!

Kommentarer

  • viktoria säger:

    Algot är ju jättelik sin gammelmormor, jag tycker verkligen det :) tänk att gener kan vara så starka.

    2012-01-21 | 23:39:46
  • Anki (momma) säger:

    Jag var och tände ett ljus på mammas(mormors) grav i morse Hon fattas mig <3 <3 <3

    2012-01-22 | 01:10:36

Kommentera inlägget här: