Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Renovering av kök snart klart!

Kategori: Allmänt

Vi fick för oss att renovera köket förra söndagen!
 
Vi bytte luckor,handtag,kakel,fläkt,blandare,diskho och bänkskiva!
Nu är de bara nu spis och kul & frys vi ska inhandla!
 
Bjuder på en före och efter bild, de ärlite småfix kvar men de är i stort sett klart!
 
 
 
Ha de bra!
Ciao
 

Kommentarer

  • Sofie säger:

    Cooool! :) Jag vill gärna se lite större bilder, kan du lägga upp fler? :D

    2012-07-16 | 14:33:07
    Bloggadress: http://lillaste.blogg.se
  • Jenny säger:

    Jättefint!!
    Hur är ni hemma i sommar?

    2012-07-21 | 09:39:30
    Bloggadress: http://www.jennyg.se
  • sara säger:

    Måste bara fråga, ungefär vad kostar en sådan renovering av kök? Vi har precis köpt ett hus men jag är helt grön på allt vad renovering heter. tack på för hand

    Svar: Hej Sara!Vi hade ikeas stommar redan.
    Så vi bytte luckor,bänkskiva,diskho och kakel..
    Vi betalade lite över 9000 för allt. Så man kan komma undan rätt billigt men ändå få de snyggt :-) hoppas ni hittar något som passar er :-)
    Angen

    2012-11-08 | 11:53:09
  • Anonym säger:

    Måste bara fråga, ungefär vad kostar en sådan renovering av kök? Vi har precis köpt ett hus men jag är helt grön på allt vad renovering heter. tack på för hand

    2012-11-08 | 11:53:40

Kommentera inlägget här: