Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Skapligt less!

Kategori: Allmänt

Ja, här sitter jag, skapligt less..Med stödstrumpor på armarna som är in smord i voltaren!

Körde TRX med Thomas i söndags, och det måste ha blivit liiiite för hårt med tanke på att jag knappt kunde röra armarna dagen efter, och 2 dagar efter svällde armarna upp och ser förjävliga ut, svullen och gör ont..
Jag som ska åka till sthlm och tatuera mig om precis en vecka, hur länge håller sånt här i sig?
Tänk om jag inte kan åka pga detta, då smäller jag ju av..jag som längtat så mycke!

aja, inget att göra åt nu, men inge mer TRX för min del iaf..då min kropp tydligen inte tycker de är roligt!


Nä nu ska jag göra mig klar för match, vi möter Timrå på norrporten!
Så ser ni ett par feta armar på bild i tidningen imorrn är de mina!


hej då


Kommentarer

  • Emma säger:

    Men gumman, upp med humöret.

    De ordnar sig alltid vet du..

    Puss på pupa

    2012-06-07 | 20:17:56
    Bloggadress: http:// emmaostberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: