Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Lååångt mellan inläggen!

Kategori: Allmänt

ja de är lite långt mellan inläggen här nu!
Jag har ingen ork att ägna så mycke tid åt bloggen, de är inte nr ett för mig om man säger så..

I Helgen har vi varit hos svärmor, Micke åkte på magsjuka när vi kom dit och har legat hela helgen, Algot blev förkyld och jag fick jordens nackspärr..Så denna helg var inte vår helg om man säger så =)

snart fyller vi år, jag den 27e och Babe den 29e, babes födelsedag är lite mer att fira än min, han fyller ju 30 år!!!
Den stora födelsedagspresenten har han ju redan fått, men jag har nog lite annat smått och gott på gång också. =)

Nä nu står Algot och rycker i mig och vill dansa.
Han dansar och sjunger för fullt här hemma nu för tiden, lillprinsen våran blir snart  3 år, 3 år!!! vart tar tiden vägen?

Kram

Super glad kille som fått handla från glassbilen för första gången! =)



Kommentarer

  • Tessan säger:

    Snygg mössa Algot har :)

    Våra grabbar ha likadan :)

    2012-03-11 | 19:44:05
  • Jennie & Grodorna säger:

    Jag mår illa till tusen nu, så väntar bara på att det ska komma upp. Suck.

    2012-03-12 | 09:19:40
    Bloggadress: http://jennieskoglund.blogg.se/
  • Anki (momma) säger:

    Å bjöd momma på en av sina EGNA GLASSAR fast han sa att Mamma har åxå GLASS ;))

    2012-03-12 | 22:23:54

Kommentera inlägget här: