Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Någon som är sugen på PT träning?

Kategori: Allmänt

Någon som är sugen på PT träning? bli snygg till beachen i sommar?
Isf vet jag en grym jävel.
Hojta till om ni vill ha mer info.

Jag kommer att köra hos han nu bara jag blir frisk, så nu jävlar ska jag nå mina mål!
Så detta kommer kanske bli en blogg med kost och träning nu också, om allt går som de ska vill säga. Men de SKA de göra =)

Pöss

Kommentarer

  • Anita säger:

    Jaa de e ju mina hobbies kost och träning , kör hårt nu och hur går de med godisätandet ?

    2012-03-14 | 11:30:35
    Bloggadress: http://sollefteacamping.blogspot.com
  • Jennie & Grodorna säger:

    :D jag känner också till den grymma karln!



    Jag hejjar på dig. Efter alla sjukdomar så ska du både träna och hänga med mig, så det så :D

    2012-03-15 | 15:07:52
    Bloggadress: http://jennieskoglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här: