Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Idag kom ångesten som ett brev på posten.

Kategori: Allmänt

Imorse var de jobbigt.
klev av arbetspasset 8.00 och tog bussen mot stan för att åka hemöver. kom till Haga och där fick jag kliva av. Ångestattack delux.
vad hemskt de är när de bara kommer.. man kan lixom inte styra över de.
Jag hat fått en tid för magnetröntgen nu iaf. Den 19 blir den av. skönt att ha fått en tid.. men hade helst vela haft en igår!!!

Jag försöker vara mitt vanliga jag.. men kommer på mig själv att jag tar avstånd från alla nära runt om. kanske inte de bästa och jag ber om ursäkt till er där ute om jag inte ringer elr svarar på samtal elr sms.
Inget emot er utan de är bara jag som inte pallar just nu.
smsa går bra.. ringer nån trycker jag för de mesta bara bort så de inte hörs för jag vet att de bara blir tårar om jag svarar.

Nu ska jag sova. Har en lång arbetsdag framför mig imorgon som jag måste orka med.
sen är de bara söndag kvar.. och sen blir det välbehövlig semester.
Får sån ångest av att åka hemifrån. Blä!

Ha de bra alla där ute.
Kärlek till er ♥
Kram




Kommentarer

  • Sara Andreasson säger:

    Stackarns stackarns dej!
    Skönt att du har fått en tid nu.
    Fy så psykiskt påfrestande det lär vara att inte veta,
    och alla tankar som snurrar för dig nu!

    Önskar dej all lycka till!
    Styrke Kram!

    2013-07-11 | 21:56:20

Kommentera inlägget här: