Angen,Mamma till Algot & Ebbe

Angelica Lindholm Forsell. Bor på RHG98 tillsammans med min man och våra söner Algot född 09 och Ebbe född 18. På fritiden är jag spelande forwards tränare i selånger FK⚽

Helo!

Kategori: Allmänt

Tjopp!
Läkaren ringde förra torsdagen och sa att det handlade om en GODARTAD tumör.
men att dom hade lite granskning kvar av den och att hon skulle ringa mig med samma besked kommande veckan (alltså veckan som var) Har inte hört något. Men fattar ni vad skönt det var att höra dom orden. GODARTAD!! jag bölade som en liten bebis här hemma.
Denna oron har verkligen tagit knäcken på en... hela sommaren har blivit förstörd pga denna skit.. så tråkigt. Har försökt koppla bort men det har inte varit enkelt. de har alltid varit och gnagt i bakhuvudet.
jag har ju hela tiden trott att jag ska behöva gå igenom samma som jag gick igenom då jag var 9 år. cellgifter. tappa håret mm..
elr ännu värre. Dö ifrån mina nära och kära.
Man inser vad som är viktigt här i livet.


Tur att jag fått tillbringa den mesta av tiden med mina killar.

tryggheten i mitt liv.
Nu ska jag bleja jobba igen på måmdag. jag hoppas jag hunnit bearbetat allt så man är där 100% med huvudet. Det gäller att känna sig för och säga stopp om de inte skulle funka. Jag vill jobba.. men mitt jobb innebär 100% närvaro med knoppen då jag har ansvar för ett annat liv.


Nu ska jag mysa lite med mitt lilla troll. tänk att han är 4.5 år. helt sjukt vad tiden går!

Ha de bra alla där ute! ta hand om varandra!
Kärlek till er!


Ett 20 cm ärr. ett 3.5 cm. ett 2 cm och ett på 1 cm.

















Kommentarer


Kommentera inlägget här: